Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 11 Julai 2012

TQ Tag



TQ tag masa Majlis Pertunangan


Ikon utk TQ Tag Majlis Resepsi


Cumel tak gambar2 kt atas ni??
Dua2 ada unsur2 animasi kan?? Kan??
Tak tahu la kenapa aku suka ngn animasi ni..
Nak kata penggemar komik?? Isk.. Jauh sama skali.. 
Tapi kalo dah ada depan mata aku baca gak.. hihi
Lagi2 adik ku yg bongsu memang penggemar komik..
Tiap kali balik cuti semesta mesti ada je komik yg dibelinya..
Tapi komik nye berunsurkan cinta, persahabatan.. ala.. yg light2 je..
So dgn senang hatinya aku membaca.. hahaha
*beli takmo, baca mahu.. hihihi

Eh2 aku ni.. berbalik pada topik utama..
TQ Tag versi animasi..
Agak2 kena gelak tak?
Yo lah, umo da 20++ tp still suka animasi.. ^_^
Yg pasti aku suka pada benda2 yg cumelness..

Ada org cakap, animasi ni tak melambangkan usia..
Opss.. adakah itu menampakkan yg aku tidak matang??
*ermm.. sambil garu kepala yg tak gatal langsung ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan