Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 5 Julai 2012

Touching siot~ T_T



Paper bag utk doorgift kami DIY je..
Complete dgn TQ Tqg + reben sume DIY..
Boleh jimat kan?? Kan???
Tu pon ada yg kata kedekut..

'Nak kawen pon kedekut ke? Bukan kawen byk kali pon..'

Wah~!!! Sadis nyah mak dgr..
Kawen mmg la sekali je..
Tapi nnt lepas majlis pon nk pakai duit gak..
Tak kan la nk pulun berabis masa majlis je..
Nanti lepas majlis nk nganga je?

Azam aku ialah utk meminimakan penggunaan duit mama..
Mama kumpul + simpan duit byk2 bkn utk kami berabis sakan ya..
Itu utk kepentingan mama gak..
Sakit pening mama sume..

4 ulasan:

  1. abaikan je diorg2 tu..yg penting duit kita..sy pun berjimat cermat,bkn kedekut,tp bt yg wajib je..btpe nak berhabis duit utk majlis sehari je..nnt dh kawen makan daun lah ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahu xpe.. tp kadang tu t'pk gak.. nak gak merasa wedding yg best2.. tapi poket tak mengizinkan.. lagi pon nnt lepas kawen nak pkai duit gak.. kan?? kan??

      Padam
  2. btol2 sokong jg...kehidupan lepas kawin tu lebih perlu di lihatkan.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg penting kita bahagia.. hahaha :)

      Padam