Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 19 Julai 2012

Bridesmaid??? Saya mahu tapi...


Wah!! Rindunya dgn kawan BM ni..
Teringat kenangan 20.10.2011..
Memang sgt meriah + happening sgt..
Masa ni jadi Floor Manager for this event.. *Event ko kata?? hahaha!! Wedding la my dear..
Masa ni mmg kami bekerjasama + bekerja keras utk memastikan majlis berjalan lancar..
Sgt hargai kerjasama BM2 ni semua..
Tapi ni majlis BFF saya ya..
Masa ni kami semua masih anak dara lagi..
Tahun ni?? Masa wedding aku??
Nampaknya tiada jodoh la..
Sbb ada 2 mommy wanna be dlm gambar ni..
Iaitu Pn Leen (masa majlis aku mayb dlm pantang kot..) & Pn Id (masa majlis aku nnt dea dah preggy 7 bln xsilap..)

Dari kiri : 
Pn Mimie, Cik Ujie, Cik Ayu, Pn Leen, Cik Ann, Pn Id dan Me a.k.a Cik Rad..
See.. ada 3 puan di situ..
Tgal lah kami be4 ni yg belum tukar tittle dan masih dara lagi.. Auwww!! ahaha
Kalau nak tahu cerita di W-Day Pn Leen boleh klik sini dan sini dan sini..
Kalau nak tahu cerita di W-Day Pn Id boleh klik sini..
Kalau nak tahu cerita di W-Day Pn Mimie boleh klik sini..




Cuba perhati betol2..
En Pengapit pon pkai baju yg senada ngn kami taw..
Cuma color dea lebih light lagi..

Untuk majlis sendiri mayb BM nye adik2 ku shj kot..
Adik2 ku da mmg baju sedondon la.. hihihi




Tiada ulasan:

Catat Ulasan