Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 19 Julai 2012

Jom layan mata.. hahaha!!! suka perasan taw..



Kalo saya rajin, saya akan pkai seperti ini..

Ini pula keadaan Pejabat Agama Johor Bahru semasa jam 1.55ptg..
Belom pukul 2ptg da rmai yg menanti..
Tepat jam 2 ptg rmai sguh org yg beratur amek no.. *termasuk la saya.. hihi 

Khusyuk kan saya isi form..
Masa ni isi borang Daftar Haji..
Tahu tak berapa lama nak q tgu giliran??
25thn ko tahu?? Sguh lama..
Itu aku daftar masa bulan Mei 2012..
Kalau daftar tahun depan ntah bpe lama la nk tgu kan??
Semoga aku sempat menunaikan haji & umrah bersama suami.. *masa tu dah kawen la kan?? hihi ^__^

Wajah kami yg setia di sisi uder.. hihi
Masa ni uder yg drive.. thanks uder.. syg kamu lebih..

Suka sgt ini gadis..

Wajah sebelum merajuk..
See.. mmg sgt suka posing..
Ikut sape lah syg aku sorg ni?? hihihi

Muka budak merajuk..
Masa ni kena marah ngn m.uder ya.. 
Tak reti duduk diyam.. pastu asek jerit2 je dea..
Anak2 kan??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan