Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 11 Oktober 2013

Tak sabarnya ibu..



Assalamualaikum..
Selamat pagi semua & Salam Jumaat..
Sekejap je masa berlalu & hari ini dah Jumaat..
Semalam siap argue dengan husband pasal hari..
Rasanya semalam macam baru hari Rabu..
Sebab baru keje 2 hari.. hahaha
Padahal tak tolak dengan MC 1 hari tu.. hihi

Di pagi Jumaat yang nyaman lagi tenang ni, saja nak bebel²..
Aku sedang mencari 5 tier drawer ala² ini :



My sisters ada tengok kat Tesco Plentong, 5 tier drawer hanya RM38.90 sahaja..


Sangat murah ok.. mata pon dah rupa ini (RM_RM)
Tinggi lah juga drawer nya cuma tak ada lah lebar yang amat kan..
Just nice je aku tengok gambar nya.. 
Tapi bukan transparent lah kan.. tak kisah pon..
Alahai.. aku nak buat isi baju & barang² baby je pon..

Semalam pergi Giant Tampoi dengan husband untuk cari 5 tier drawer tu..
Kat Giant ada sales gak tapi drawer yang sama macam yang adik aku tengok tu harganya RM55.90..
Kan dah beza harganya tu.. 
RM55.90 - RM38.90 = RM17.00
Siapa nak bagi RM17 tu sayang oi~!!

Dengan tak puas hatinya aku ajak husband aku pergi Tesco Bukit Indah pula..
Kat sana kami jumpa drawer macam yang adik aku tengok tapi harganya RM59.90..
Memang tak puas hati lah kan.. *kenapa Tesco ni mahal pula??
Husband aku dah gelak² kan aku dah sebab harganya lagi mahal dari kat Giant tadi..
Aku masih tak puas hati sebab kat situ tulis brand lain & tak sama dengan brand drawer tu..
Aku pusing pula row sebelah then... jeng.. jeng.. jeng..
Kalian tahu apa aku nampak???
Mesin pengimbas barcode.. ala mesin yang bila kita scan barcode nanti papar harga barang tu..
Kat Tesco, Giant biasanya mesti ada kat celah² rak barang..
See.. memang Allah nak bagi aku peluang berjimat tu..
Terus suruh husband angkat drawer tu untuk diimbas barcode nya..
Terbukti harganya RM38.90.. YES~!!!! 
*Nasib tak melompat lah aku kat situ.. hahaha
Puas hati sangat.. Inilah drawernya..


Saja ambil warna pink sebab dah memang warna tu je yang ada kat situ.. hahaha
Husband siap tanya, 'Perlu ke warna pink semua??'
Hahahaha~ Dah itu je pilihan yang ada kan..
Nak tahu sebab apa beliau berkata begitu??
Kat rumah aku ada beli bakul kecil, kotak kontena yang transparent warna pink..
Rimas katanya tengok pink semua.. hahahaha
Dah pink je yang menarik pon..
Padahal ada je bekas biru & purple yang aku beli kat rumah tu..
Lantak lah.. yang penting aku dah dapat apa yang dicari..

Dengar cerita sekarang memang Tesco tengah sales taw..
Ramai membe² yang beli susu anak siap pusing semua Tesco yang ada kt JB gara² susu yang sales tu dah tak ada stok..
Sementara boleh jimat ni moh lah kita berjimat..


Notakakitangan : Tak sabarnya ibu nak susun baju² & barang² baby letak kat drawer pink ini.. masa ibu & abi pergi cari drawer ni, baby pon macam excited je kan?? asyik kick² perut ibu je.. sukalah tu.. hihi.. ok², nanti malam kita kemas ya sayang.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan