Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 22 Oktober 2013

Diari Baby : 36 minggu 5 hari



Assalamualaikum ibu..
Assalamualaikum abi..
Tak sabar nya saya nak jumpa ibu & abi..
Semalam pagi masa ibu tengah bersiap² saya pula rasa berdebar²..
Abi pegang perut ibu sambil cakap hari ni nak pergi scan saya..
Terus rasa teruja.. Yippie~!!
Sepanjang pagi tu saya aktif bergerak kan ibu??
Kesian ibu mesti mengah kan??
Maaf ya ibu..

Masa check up di KK Kempas, saya dah keletihan..
Macam nak tidur je sepanjang masa..
Tapi bila fikirkan abi nak scan saya terus tak jadi tidur..
Saya aktif bermain pusing² dalam perut ibu yang selesa itu..
Masa nurse scan untuk dengar degupan jantung saya, dengar bunyi bising je kan ibu?
Sebab saya aktif bermain kat dalam tu.. hihi
Terpaksalah nurse betul² kan kedudukan saya sikit dan barulah boleh dengar dengan jelas degupan jantung saya..
Masa tu ibu berdebar² kan??
Sebab saya dengar jantung ibu berdegup kencang dari biasa..
Ibu tak perlu risau ya..
Degupan jantung saya normal..

Petang menjelma..
Tibalah masa untuk jumpa ibu & abi..
Ibu, doktor kat klinik tu baiklah..
Setiap apa yang doktor scan & nampak pasti akan dia cerita pada ibu..
Kaki saya, tangan saya, muka, mata, mulut, badan, paha, jantung, paru², buah pinggang, uri, tali pusat saya.. semuanya doktor jelaskan pada ibu..
Doktor siap suruh ibu kira jari kaki saya lagi kan??
Cumel lah doktor tu..
Saya nampak abi terjengah² di belakang sambil senyum lebar tengok saya di skrin monitor..
Mesti abi excited nampak saya kan??
Saya sayang ibu & abi..


Ni gambar mata hidung & mulut saya..
Berat saya hampir cecah 2.6kg..
Janji saya sihat kan ibu??
Ok lah ibu..
Saya dah tak sabar nak jumpa ibu & abi di dunia sebenar..
Semoga ibu & saya selamat sejahtera sepanjang proses bersalin nanti ya ibu..
Ibu kena kuat taw..
Takmo nebes² ya.. 
Saya sayang ibu.. saya sayang abi..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan