Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 23 Oktober 2013

Diari Hamil : Spectra M1 Portable Double Electric Breast Pump



Masa expo di Danga City Mall, JB bulan september hari tu aku ada beli pump..
Spectra M1 Portable Double Electric Breast Pump (supplier Korea)..


Comel je kan pump nya.. wink.. wink..
Masa kat expo ni habis satu dewan tu aku redah untuk survey & test pump..
Nak beli Madela FS tak cukup budget masa tu..
Nak test Rumble Tuff tak ada pula testernya..
So aku pon test yang ini dan puas hati..
BFF & angah pon cakap pump ni ok..
Tak sakit & tak bising..
So aku terus decide beli yang ini..
Lagi pon, pump ni boleh guna elektrik atau pon bateri..
Hanya perlu caj sahaja body pump ni..
Then tahap 4 jam.. 
Kalau sekali pump setengah jam, so sempatlah pump 8 kali kan..
Tak pe, nanti bila aku dah guna pump ni aku review lagi ya..
Harapnya pump ini dapat memuaskan hati aku sebagai pengguna..

Masa kat expo tu tak ada stok.. So kena tunggu 2 minggu..
Baru je seminggu aku dah call Ida untuk tanya bila boleh dapat pump M1 tu..
Dia cakap pump tu supplier dalam proses courier dan maybe akan sampai Malaysia pada akhir bulan Oktober..
Mak ai.. lamanya aku cakap..
Ida cakap ada masalah sikit di kastam.. so kena tunggulah sebab dah bayar full..
Suami aku suka perli taw..
"Mana pump yg awak beli? tak dapat lagi ke? Entah² dah kena tipu.."
Ok fine, dia buat aku jadi down.. benci taw!!!!
Tapi aku percaya aku akan terima pump tu sebelum aku bersalin..
Tadi Ida call beritahu pump dah sampai Malaysia..
Esok dia akan collect then Isnin dia akan pos..
Senyum lebar terus aku masa ni..
Terus call suami beritahu pump dah sampai dengan berlagaknya.. hahahahaha
Gelak suami aku.. asyik perli aku je kan.. see.. aku tak kena tipu pon!!! hahaha
Sebenarnya kan, laki aku tu takot aku kena tipu je..
Yelah.. keluar duit beratus nak beli pump ni taw..

Boleh tengok 

Youtube pon ada taw



Notakasihsayang : Berniat & berazam untuk BF baby hingga 2 tahun.. Suami pon setuju & sokong saya.. kalian pon doakan saya ya.. terima kasih semua..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan