Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 4 Oktober 2013

Susun Atur : Rak Serbaguna



Kiri : Selepas & Kanan : Sebelum

Ini cerita rak tepi tv pula ya..
Asal² nya rak 3 tingkat biru tu aku letak  atas meja solek..
Tapi macam semak sangat pula kt atas meja tu..
So aku buat 5'S pada rak biru tu..
Bukan rak saja aku buat 5'S, dengan laci² meja solek sekali aku kemas..
Hahahahaha..
Tapi dalam entry ini aku cuma cerita untuk rak serbaguna ini sahaja..
Pasal susun atur laci tu nanti next entry ya..

Sebelum ni rak itu aku gunakan untuk letak peralatan menjahit manik² pearl² aku..
Itu peristiwa sebelum ubah susun atur bilik tidur kami..
Sekarang ni rak ni letak sebelah rak tv pula..
Bakul atas rak biru tu buat letak segala jenis kunci.. hihi
Pastu rak biru tu boleh kata sebagai rak alatulis..
Sebab kat situ lah boleh jumpa pen gunting selotape & macam² lagi..
Sebelah rak biru tu tempat selit surat2 kami..
Yang tengah tu buat letak buku² dan Al-Quran..
Bawahnya pula letak kotak iPad & kotak ajaib..
Bawah sekali letak bakul berisi segala jenis charger..
Tapi dalam gambar kiri tu tak nampak pula bakulnya..
Sebab tu panggil rak serbaguna..
Macam² kalian boleh jumpa kat rak tu.. hihi

Mood susun atur sudah datang..
So lepas ni memang banyak cerita pasal susun atur la pula..
Hahaha.. tu pon kalau rajinlah ya + sempat snap pictures..
Nanti bila baby dah keluar, cerita pasal baby pula..
Jangan jemu sudah la ya.. hahaha
Ok, take care semua..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan