Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 29 Oktober 2013

Diari Hamil : Stretch Mark di kala 37 minggu



Stretch mark??
Warghh!!! benda paling ditakuti..
Ia menjelma di kala 37minggu..
Orang kata mencegah lebih baik dari mengubati kan??
Tapi aku tak terfikir pon taw sebelum ni..
Bila BFF aku sibuk tanya ada pakai stretch mark lotion tak?
Barulah aku terfikir.. hahaha
Aku ingat pakai lotion tu bila stretch mark dah muncul.. 
Hihihi.. sengal kan??
Rupanya boleh mula pakai dari awal kehamilan..
Betapa ceteknya ilmu aku masa tu..
Almaklumlah anak pertama kan?? hihihi..


Inilah lotion yang aku pakai..
Sebenarnya ada macam² brand..
Tapi tak tahu kenapa aku beli ini..
Aku beli ni masa beli barang² baby kat UO dulu..
Harga RM20++.. tak ingat pula berapa harga sebenarnya..
Maaf ya..

Harap² stretch mark ini akan hilang selepas bersalin..
Walau pun yg ada sekarang ni tak banyak pon..
Ada beberapa line sahaja..
Tapi aku tetap risau..

"Wahai Pureen Stretch Mark Lotion, harap² kamu berjasa besar lah pada aku ya.. Biar hilang semua tanda itu.."



Tiada ulasan:

Catat Ulasan