Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 12 Jun 2012

Skin Care Part 1




SimplySiti Skincare..

Dah lebih 2 tahun kot produk ni di pasaran..
Aku pon dah pakai hampir setahun.. :)
1st try aku beli yg trial pack = RM29.90..
*mahal pon beli gak sebab aku ni mmg cepat t'goda dgn produk2 baru yg nmpk sweet ni..
Tapi skrg harganya RM19.90 kot xsilap aku..
*rugi beli awal2.. huhu

Isi kandung dlm trial pack..
Aku pakai lebih daripada 1 minggu..
Complete set ni dapat masa b'tunang last year..
*complete ke?? rasanya mask aku tak beli.. so tak de la complete sgt kot.. ;)

Ni cara penggunaan produk SimplySiti..
Ada cara2 yg kita juga boleh apply utk produk lain..

Yang sebenarnya aku bukan lah insan yg sgt rajin bab2 kecantikan ini..
Tapi aku suka pada benda yg nmpk cantik..
Dato' Siti kan cantik..
So aku beli lah produk beliau..
Ramai org yg komen produk ni bagus..
Tu yg aku pon try jugak.. ^_^

Tapi bila rasa diri ini semakin tambah usia.. *bukan lanjut usia ya.. :)
Aku beli pulak trial pack utk New Age..
Sgt suka bau yg dihasilkan.. *mcm perfume plak..
Bau nye sgt fresh.. Rasa mcm baru lps mandi je..
Nampak sgt produk New Age ni sesuai ngan hambe + sedo2 lah diri ini.. hahaha
So now aku tgh sedaya upaya habis kan trial pack yg aku beli sbyk 2 set..
Tamak tak??? hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan