Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 28 Jun 2012

Ceritera Invitation Card


Setiap kali majlis perkahwinan pasti anda akan terima kad jemputan..
Bila kita terima sampul surat pasti laju2 nak tgk isi dalam..
Dah tgk isi dlm kita akan letak tepi meja..
*ada org lagi la.. tak ingat letak mana.. lagi sedey taw pengantin bila tahu.. T_T
Bila tiba hari majlis pasti terkial2 mencari kad jemputannya..
Settle je guna kad utk tgk peta cari rumah pengantin pasti kad itu akan diletak merata2..
Tak pon kad tu akan berada di dlm tong bakul sampah..
*sopan je guna perkataan bakul sampah kan? sbb bakul lbh kecil drp tong.. huhu

Tapi tidak bagi saya..
Saya akan simpan semua kad jemputan kawan2 saya..
Nanti bila tiba giliran majlis saya sudah tentu kad2 tersebut m'jadi sgt berguna..
Ye lah, kan ada alamat kt dlm kad tu..
Boleh copy paste je alamat kt situ..
Skrg kerja saya lagi mudah.. *sambil senyum smpi telinga..
Mama saya akan salin alamat kawan2 saya dlm buku khas..
Semua alamat kawan2 kami adik beradik ada dlm tu..
*sebab tu kad jemputan tu sgt berguna.. hehe
Penting kan simpan kad jemputan tu??

Now, giliran saya pula pening utk pilih design kad yg sesuai..
Tak kira la sama ada sesuai dgn poket @ mata..
Saya suka pilih ikut sesuai pada mata..
Tapi En Tunang selalu pesan, pilih ikut sesuai poket..
Kalo tempah kad mahal2 pon nnt org buang gak.. *tidak pada saya ok..
Di situ saya sudah kalah & perlu mengalah..
Lagi satu, saya tak nak lah ingkar cakap bakal suami kan??
Kena practise dari sekarang ni.. hahaha

Sabtu lepas saya & uder pegi survey di 2 tempat..
RNE Design & Red Card..
Pasti ex-B2B dah muak dengar kan??? hihihi
Untuk B2B yg budget seperti saya, rasanya Red Card paling sesuai kot..
Harganya sgt berpatutan.. *LIKE byk kali..
Service pon ok.. Cuma tak banyak pilihan la.. *nak byk pilihan pegi tempat yg mahal la..
Lebih kurg sebulan sudah boleh ambil kad jemputan nya..
Tapi kan saya sgt berkenan dgn design di RNE Design..
Mmg match la dgn planning dlm otak ni.. huhu
Tapi En Tunang sudah berpesan...
Sila pilih ikut sesuai poket..
Oleh itu, Red Card menjadi pilihan..
Sabtu ni kami akan ke sana untuk tempah kad..
Wish me luck ya..
*ko ingat ko nak g perang ke rad?? tempah kad je pon.. hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan