Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 25 Jun 2012

CONTEST 'SAYA NAK JUGA!'



Semangat betol saya hari ini.. hihihi
Memula tgk kt wall Ain Salam ada header baru from Mansor's Twin..
Sweet je header nye.. Sgt suka..
Tangan pon gatal terus search blog mereka ini..
Buka2 blog je trus nampak poster seperti di bawah..



Lepas je tgk & baca poster ni, saya pon terus teruja nak masuk..
S.A.N.G.A.T. T.E.R.U.J.A. ok.. korang faham kan ape itu sangat teruja??
*kalo tak faham tu tak tahu la saya..
Tangan pon laju2 klik copy kt poster ni.. hihi
Hadiah nye pon menarik je..
Lately ni mmg semangat je nak masuk contest2 ni..
Semangat B2B katanya.. ^_^

Ok, jom follow cara2 nak join contest ni :

1) Like fan page : The Life Of Mansor's Twin

2) Follow blog : The Life Of Mansor's Twin

3) Lengkapkan ayat berikut : Saya rasa Blog 'The Life Of Mansor's Twin' ...................

4) Like fan page the sponsor iaitu :

So nak lengkapkan ayat tu (Saya rasa Blog 'The Life Of Mansor's Twin' ...................) di mana???
Senang je.. Kamu semua boleh lengkapkan ayat tersebut di Fan Page Twin atau Blog Twin..

Mudah je kan?
Hanya 4 step sahaja yg diperlukan..
So, ape tunggu lagi??
Jomlah laju2 pantas2 ke blog mereka yang cun ini : 'The Life Of Mansor's Twin'  untuk tahu maklumat lebih lanjut..

Dan ayat saya ialah :

Saya rasa blog 'The Life Of Mansor's Twin' is A.W.E.S.O.M.E. Mansor's Twin tak pernah lokek ilmu dan suka share ilmu utk mereka2 yg minat bidang MODELING ini.. (walaupon saya bukan model..hehe..) Fesyen mereka pon sgt muslimah.. I.L.I.K.E. Secara tak langsung saya dapat mengikuti perkembangan dunia fesyen dan modeling daripada blog 'The Life Of Mansor's Twin'.. Cara mereka membawa diri dalam dunia blogger, modeling & fesyen ini membuatkan mereka sesuai dijadikan IKON remaja masa kini.. Yang penting mereka menerima sokongan yg padu daripada IBU mereka.. (ibu kalian mmg sporting la sbb jadi juri~!!  ^_^  all da best aunty~!!!)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan