Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 16 Jun 2012

Jom laju2 menuju ke kuala lumpur~!! yippy~!!!





Bahagia kan saya?
Giler kau tak bahagia??
*mestilah! Haruslah! saya akan jumpa En Tunang t'sayang..
Saya nak attend wedding my BFF..
Beliau 2nd last yg tamat kan zaman bujang..
Dan saya org t'akhir..
Adik bongsu katanya.. :)
*tapi dlm hati ni sob sob sob je taw.. T_T


Ni gmbar masa majlis pihak perempuan di Perak..
Mereka berdua ni classmate saya masa di KPTM dlu..
Da  lama da dorng ni b'cinta..
Akhirnya mereka selamat m'jadi pasangan suami isteri sudah..
So hari ni nak ke majlis belah lelaki di Sentul..
Majlisnya esok, tapi kami gerak ke KL hari ni sbb nak ambil adik En Tunang di Klang..
Nanti saya review majlis di sana ya.. :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan