Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 25 Jun 2012

SAYA NAK MINI PELAMIN FREE FROM P.T.B.~!!!




Menarik tak contest ni??
Mini pelamin percuma tu~!!
Sape yg tak nak tu memang rugi sgt..
Benda2 free ni boleh jimat budget taw~!!!
Hihihi~ *lempang pipi laju2..

Kalau menang pasti bahagia kan..
Sudikah Precious Touch Bridal berkongsi kebahagiaan bersama saya???
*harap sgt P.T.B. sudi..

Step by Step (cari FB PTB dulu ya..)

1) Klik LIKE pada poto ini di sini

2) SHARE photo ini pada wall anda dan TAG atleast 3 kawan
*saya tag kawan2 & adik2 saya.. boleh kan? yang paling penting saya TAG.. hihi

3) COMMENT di sini dgn ayat 
'SAYA NAK MINI PELAMIN FREE FROM PTB!

4) Sit back & smile
*ini tiru je ayat kt poster tu.. hihi

5) Keputusan akan diumumkan pada 7 Julai 2012
*sila rujuk PTB punya FB ya..

All Da Best semua B2B~!!!!
Saya sudah, anda bila lagi???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan