Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 1 Jun 2012

HIV Test



HIV Test?? Ambil darah??
Warghhh~ saya takot ok..


Nmpk tak ada kotak transparents kt tepi pintu bilik 13 tu?
Borang2 yg telah lengkap diisi perlu diletakkan didlm kotak itu..
Sblm dpt borang tu kena la buat bayaran RM1 di kaunter perdaftaran..
RM1 je pon.. murah je kan???
Lepas da bayar nnt kamu akan diberi borang & kad rawatan..
Lengkapkan borang, kad + sertakan ic.. *ic perlulah yg original ok.. no salinan2..
Borang2 + ic tu letak kt kotak yg disediakan..
Jururawat akan pgil nama kita ikut giliran..
Oleh kerana saya pegi dgn En Tunang, so saya bagi dea jln dulu..
Huhuhu~ yg benor nya saya sgt takot..
Bile nama En Tunang da pgil masuk je saya plk yg gelabah..
Macam mne tak gelabah?? Beliau takot darah ok..
Nnt kalo beliau pitam sape nak drive??
Kereta dea tu da lah power sgt.. hahaha

Tgk tu muka beliau.. risau saya taw..

Tgk tu da tampal kapas pon b'darah lg.. T_T

Nak tahu 1 cerita tak??
Tak tahu la ini kisah lucu @ kisah silam.. Eh2.. Silam pula.. hihi
Masa Nurse nak amek darah saya kan, muka saya mmg da pucat da..
Bila nurse suruh letak tgn atas bantal je automatik saya pandang tmpt lain..
Takot nye saya~!!! tak amek darah tak boleh ke nurse??
*Senyum je nurse tu tgk saya yg ketakotan tu.. T_T
Da la takot, boleh pula 2x cucuk darah tak keluar2..
Lagi la saya takot.. Ya Allah..
Akhirnya nurse td mengalah pgil senior dea..
Nurse ke2 ni mcm terejal je gayanya..
Dea ikat tali tu kuat2.. pastu sapu iodin then cucuk..
Mak ai~ pekat nya darah ku itu..
Lps amek darah, serah tabung uji yg berisi darah tu ke makmal di Blok E..
En Tunang sedia menanti ku di luar..
Lepas serah darah kt makmal  utk diuji Thalasemia Screening *saya negatif ok.. tiada Thalasemia.. Alhamdulillah..
Serah kad semula ke bilik 13, Blok C utk ambil keputusan HIV Test..
Sampai2 je keputusan sudah diseal dlm sampul biru seperti di bawah..


HIV Test : Done

Sebelum g KK Larkin tu kami terjah Pej.Agama Daerah..
En A a.k.a en tunang mahu beli borang 1 & HIV test..
Last month saya da beli..
Dea punya keciciran sbb saya tak bawak salinan ic beliau..
So pagi ni dea g beli sendiri.. hihi
Sila berdikari tanpa saya.. >_<
Masa kt Pej.Agama tadi ada 1 rombongan pengantin..
Mereka nikah di sana katanya..
Wah~ meriah sguh pejabat agama di pagi jumaat..
Selamat pengantin baru awak~
*walaupon saya xtahu sape nama kamu..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan