Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 17 Disember 2014

Brokoli pon Sumber Kalsium juga??





Sumber : google

Wah~! bila tengok gambar ni baru jelas kan?
Sebabnya aku ni pon macam kanak2 juga..
Kurang gemar penerangan cerita yang panjang lebar..
Nampak sangat tak suka membaca.. hahahaha

Jangan salah faham ya..
Aku memang dari zaman sekolah lagi suka membaca..
Tu yang sampai rabun tu..
Suka baca buku dalam cahaya samar, dalam kereta lah, baca buku dekat2..
Natijah nya aku rabun.. hahaha

Tapi disebabkan kini aku seorang ibu kepada seorang anak dara, aku lebih gemar membaca bahan bacaan yang ringkas & terus sampai maksudnya..
So no more tersirat2 lagi..
Sebab penggunaan masa aku adalah semaksima yang mungkin..
Setiap saat itu sangat berharga..
Sebab tu sekarang aku lebih gemar membaca bahan bacaan macam di atas..
Dari gambar terus sampai maksudnya.. hihi

Ok, sekarang ni tak perlu risau lagi kalau tak minum susu..
Dari bahan2 di atas tu pon kita dah boleh dapat sumber kalsium..
Paling best ialah brokoli..
Itu antara kegemaran my princess..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan