Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 11 Oktober 2012

Review 8 : Majlis Persandingan


Tarikh : 30.09.2012
Masa : 12.30 tengahari
Tempat : Teratak Al-Qud


Lepas Atok Zainal bersilat haruslah salam pengantin..
Masa ni aku dok debar2 kat atas pelamin.. hihi

Bahagia je kan Pengantin Lelaki & Pengapit ni..
Rasanya ini tol yg kedua kot..
En Suami cakap ada 4 tol dea tempuhi.. *termasuk tol mak andam ya.. hihi

Ni tol ketiga..
Ramai makcik2 ku yg kat situ.. memang meriah lah wei..

Tutup muka cepat.. Cover2.. hahahaha
Ni tol terakhir lah iaitu mak andam..
Nasib badan lah En Suami kena lalu banyak tol.. ^_^


Muka bahagia kan?? ^___^

Atok Su dok merenjis mawar pada kami..

Ini My MIL & FIL..

Family Uder my SIL..

Family Anis my SIL..
Cian Umairah demam masa ni.. T_T

Pengapit pula yg senyum lebar.. hihi

KPTM members..

With M.ngah Ira, Ibu Puzi & M.long Roha..
Ini adik2 & sepupu ayah..

NGV members

Ckin, Afiq & baby Hafnur

Untuk makluman semua, hari persandingan ni mmg banyak posing dengan Family suami, saudara mara & sahabat handai je..
Dengan family sendiri hanya sempat di malam pernikahan..
Sob.. Sob.. T_T
Soalnya mereka tak menang tangan nak layan kami posing atas pelamin..
My parents bz melayan tetamu di luar sana..





10 ulasan:

  1. wah~ besar nya bunga kat pipi tu... hehe
    cantik sgt~

    mmg kan, klu kenduri.. gmbr ngn family sendiri non hado~

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha! bunga rembat dari baby zahra!! hahaha
      Actually kt tepi tu topi..
      Ntah lah mimpi ape mak andam pakaikan topi tu..
      Rad layan kan je lah..
      Lepas wedding mmg xde makna nak pkai.. hihihi

      Kan?? masa nikah je lah pon nak posing lebih2.. :)

      Padam
    2. fesyen semasa kot.. hehe

      Padam
    3. akak tu mmg try test masa wed rad.. hihi..

      Padam
  2. hai hai....=) yes saya pasti...suka pelamin ni...=)

    BalasPadam
  3. cantinya rad,iras2 emelda rosmila pun ada.. :) baju biru tu butik pny ke? cantik la.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks saila!! ada ke mcm emelda?? *blushing* malu i.. hihi.. yup, dua2 baju butik.. akak tu buatkan baju baru tp takde charge tambahan.. alhamdulillah.. ;)

      Padam
  4. cunyye baju.. lawa..sumelawa..siap salin baju tuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks tqah.. sempatkan aja sbb kami sanding awal kan.. tp xbest sbb dpt pkai kejap je baju biru yg gojes tu.. hihi.. tqah punya baju pon lawa taw.. rad suka.. kreatif idea sendiri.. ;)

      Padam