Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 12 Oktober 2012

In progress.. lalalala



Selamat petang semua!!!
Petang ni cuaca di masai masih suam2 kuku..
Mendung sbb baru lepas hujan tadi petang..
Cuaca sebegini rupa buatkan pewot ini berbunyi2 minta diisi..
Lapar je aku ni kan??

Tadi tengahari dengar bunyi hon motor jual ais krim..
Dengan pantas nye aku amek duit dlm purse & lari turun bawah.. *office aku di aras 1 ya.. harap maklum..
Bila dah lari laju2 turun bawah tu motor aiskrim tu dah lepas..
Biasanya dorang cakap dea akan return lg skali..
Setelah 20minit tunggu masih tak return2 lagi..
Dengan muka penyek nye aku naik office..
Mesti korg pelik nape aku nak makan aiskrim kan??
Yang benornya tekak ni haus je sbb tengahari tadi cuaca terik..
Tak de kaitan dengan ngidam ye..
Baru 2 minggu nikah kot.. Belum2.. *sambil laju2 geleng kepala..
^__^


Petang ni terajin pula nak blogwalking & fbwalking.. *boleh macam tu?? hihi
So dengan rajinnye aku pon add FB blogger2 yg ada dlm list..
Aku pakai taram je cari pon.. Hehehe
Ada yg guna nama sama kt fb..
So lagi mudah la..
So kepada blogger2 tersebut, jgn terkejut @ pelik ya??
Salam perkenalan daripada 
Nor Radiah Binti A.Kudus..
^__^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan