Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 17 Ogos 2012

Tahap kengantukan yg melampau..


Mood raya pula tiba2..
Selamat.. Selamat hari raya!

Hari ni tak dapat lah balik tengahari sebabnya staff production masih perlu menyiapkan panel..
So kami yang di office ni buat kerja yang mana perlu diselesaikan dengan kadar segera..
Padahal banyak je kerja ku itu.. tapi..
Bila dah bosan ngadap keje kita ngadap blog pula..

 


Ketiga-tiga gambar di atas menggunakan tudung yang sama iaitu 
Bawal 205..
Colour pon sama..
Cuma come out nya sahaja menghasilkan perbezaan..
Akak kat office ni siap tanya lagi..
"Hari tu macam pakai tudung ni tapi hari ni lain pula?"
Macam saya beritahu tadi.. Hasil yg berbeza..
Tudung ini ada 5 colour.. 
Bila lipat kepada segitiga, hasilnya akan berbeza..
Seperti gambar dibawah..


Menarikkan?
Sebenarnya saya kurang gemar bawal yang 1 tone sahaja..
Cepat bosan sebab ada 1 color sahaja..
Tak boleh nak pusing2..
Tapi dengan Bawal 205 ni pasti saya tak cepat bosan..
Hahahaha!

Sejak akhir2 ini saya selalu cerita pasal Bawal daripada Aidijuma ni kan??
Sebab saya suka bawal yg warna warni..
Ianya menceriakan suasana & mood saya !~
Ok, kalau kalian nak beli tudung ni, mudah saja..
Tak perlu ke kiosk pon tak apa..
Semuanya di hujung jari saja..
Cuma perlu order secara online di


*tapi website mereka sedang upgrade.. harap maaf..

Tak apa, ada lagi cara nya..
Layari FB mereka :


Ok lah, kalau kalian tak puas hati juga sebab tak dapat tengak bawal2 tu semua secara live..
Kalian boleh jengah @ serbu sahaja kiosk mereka di 

1) Central Market ~ 0132699022
2) The Curve ~ 0176250259
3) Sunway Carnival Shopping Mall ~ 0176250232
4) Mydin Mall MITC, Melaka ~ 0173463784
5) Mydin Mall Meru Raya, Ipoh ~ 0176250243
6) Plaza Angsana, Johor ~ 0176250564
7) Berjaya Megamall, Pahang ~ 0173463793

Lengkap dengan no.tel sekali saya bagi..
Senang kalian nak order..
Hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan