Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 9 Ogos 2012

Alhamdulillah.. Selepas 29 hari penggunaan nya..



Alhamdulillah..
Memang itulah yg sepatutnya diucapkan..
*sambil tarik nafas & hembus nafas kelegaan..

Wah !~
Mesti kalian tertanya² kan??
Kenapa begitu leganya saya??
Hehehe !~

Sebelum ni saya pernah post entry ttg produk yg saya sedang pkai..
Produk A-DHA..
Produk ini baru sahaja sebulan saya pkai..
Memang sguh ketara la perubahannya..
Kita baca sini dulu ya..
Kemudian baca ini pula..



Untuk bulan pertama saya cuma gunakan serum sahaja..
Saja nk tgk kesannya..
So far sepanjang sebulan guna serum ni kulit rasa anjal je..
Rasa macam kulit muka muda 5 tahun taw.. hihi


So bila masuk bulan kedua, saya tambah penggunaan produk ni utk complete set..

Day 1 ~ 3
Produk : Sabun muka + serum sahaja (siang & malam)
Tujuan : untuk neutralkan kulit muka

Day 4 & seterusnya
Produk : Sabun + serum + krim siang (utk siang hari) + krim malam (utk malam hari)

Peringatan
Untuk tempoh 1 bulan pertama
JANGAN apply sebarang bedak/compact powder/loose powder/foundation di muka ya !~ 
Biarkan muka kalian neutral beauty tanpa solekan..
Kalau nk touch up pon hanya di bahagian mata & bibir je..
Tujuannya adalah utk merawat kulit muka kita yg sudah bertahun abadnya terdedah kepada pelbagai jenis bahan kimia..

Pastikan kalian minum paling kurang pon 8 gelas air putih/masak/mineral ya..
Sebab badan kita ni sgt memerlukan banyak air..
Tambahan pula di bulan Ramadhan ni kan..
Saya pernah dengar & baca ttg 1 artikel ni taw..
1L air diperlukan bagi setiap 25kg berat badan..
So darab kan lah dengan berat badan kita yg sedia ada ni..

Dan setelah hampir sebulan penggunaan complete set produk ini
SAYA SANGAT² BERPUAS HATI..

 
Sebelum                          Selepas

Rasa menyesal pula tak gunakan dari dulu.. huhu  T_T
Muka kita lagi nampak berseri kan?? 
Bila tengok realiti pasti akan nampak perbezaannya..
Kalau dulu opismate selalu ingat kita sakit sbb muka pucat je..
Pasti setiap hari tu akan ada yg tegor kenapa muka pucat je?? Sakit ke??
Kenyataannya ialah kita adalah wanita yg tak gemar bersolek..
Bukan nya ape.. nanti nk solat kena remove make up dlu..
Pastu pkai lagi make up.. Ya ampun !~
Saya hanya berdandan + bersolek bila menghadiri majlis perkahwinan, hari raya dan lain2 majlis yg formal..
Kalau ke opis mmg hanya pkai krim muka + compact powder + vaselin + lipliner shj..
Simple sgt kan?? Serabai pon ada juga kadang kala.. haha

Sebab itu lah saya pilih produk A-DHA ni..
Kita tak perlu make up tebal2 utk kelihatan cantik berseri..
Tapi kalau nak super berseri, haruslah tambah aksesori di mata & di bibir.. ^_^
Rasanya ini saja yg dapat dikongsikan bersama..
Thanks to Amoi Heaxa sbb sudi sharing dgn kita..
Bagi tips penggunaan pada kita.. 
Saya tertarik dengan produk ni pon lepas baca entry beliau.. hihi










Tiada ulasan:

Catat Ulasan