Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 21 Mac 2012

W-Day Endang & Yusri (17.03.2012)

Selamat petang sume~
Petang2 ni mcm syiok plk nk update blog kan..
Almaklumlah boss MC..
So anak2 buah ape lg..
Akak opis ni siap jahit baju lg..
Masa itu emas..
Hahahahaha~

Last week wed my frend..
Lama da kenal ngn endang ni..
Masa sek menengah 1 sek..
Naik form 4 aku pindah teknik..
Pastu jumpe blk 2 thn lepas trus rapat..
Masa wed dea tu aku telah diamanahkan untuk jaga GuestBook Table..
Aku wat mashmallow n deco skali meja nya..
Mcm2 kerenah gak erk org yg dtg ni..
Nak gelak ada, nk marah pon ada..
Tapi aku tetap maniskan muka..
So jom layan gambar..


 

Ini hasil p'cubaan pertama..
Kebanyakkan barang2 tu aku yg punya..
Lepas ni bleh buat lagi la..
Yg t'pegun kejap tu ada org siap tanya slalu ke wat event mcm ni??
Nanti masa wed saya kalo buat mcm ni blh tak?
Pegh~!!! senyum smpi telinga jap..
*Bangga ada, malu pon ada.. yg pasti riak xde ya*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan