Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 19 Mac 2012

Outfit For Her

Morning sickness aku di pagi hari..
Hahahaha~ Budget preggy ke ape??
Padan muka~!!!
Sape swoh tak tido smlm..
Kan da ngantok je arini..

Ok, back to topic..
Outfit?? Nikah?? Sanding??
Hahahaha
Yang benarnya smlm teman my cazen cari baju utk majlis tunang & survey utk book mini pelamin skali..
Cazen aku ni cita2 mmg tinggi..
Siap beli majalah PENGANTIN tanpa miss start awal tahun lg taw uols..
Siap kena perli lg ngn mak n adik dea.. Hihihihihi
Tak pe, majalah tu still membantu kami2 yg B2B ni.. (aku la tu.. jimat belanja taw.. ^_^)
Hehehehe

Majlis bulan 5 and now baru nak book..
Meme full book la cazen yang oi..
Sedey je dea T_T
Tanya bridal kalo nk upah jahit pon tak dan da..
Sebab suntuk sgt la..
Aku ngn boyfie beliau berjaya meyakinkan beliau supaya cari baju da siap je..
Banyak gak kedai yg kami masuk..
Sbb cazen I ni cerewet ya org nya..
Berkat kesabaran aku n boyfie beliau..........
Finally we found it~!!!!
TQ AKF Boutique..
Sbb ko la kami tak yah pusing2 lagi.. Hahahahaha
Color : OREN MENYENGAT ya~!!
So kami family ni nnt pkai color soft sket la..
Nnt cam pesta sengat plk.. hihihi
So, pencarian my cazen utk baju pon berakhir..
Lusa beliau akan bawa parents dea utk beli baju..
Minta restu katanya...
Outfit for her : DONE
Mini Pelamin : DONE

So now is my turn plak..
Semalam kami g serbu rumah kak moon (bridal kami) sbb aku nak tgk baju..
Baju sewa tu dea letak kt blk dea.. Personel bedroom ok..
Hamek ko~ personel gitu..
Rumah k.moon mmg nice..
Masuk je pintu utama mata kami disajikan dengan kerusi cantek.. Ada batu2 & mmg eksklusif kerusinya.. Sesuai utk pelamin dewan la..
Lupe nk snap time ni.. (kerusi pelamin ko.. wah~!! rasa dok kerusi pelamin aku walau pun belum tiba masa lagi.. hihihi)
Baju nye mmg updated punya..
Almaklumlah, k.moon pon masih baru lg dlm bidang ni..
So far design nye mmg aku ske la..
Oleh kerana nnt masa w-day aku nk color torquis, so mata ni asek la nk cari turqoius..
Tapi ada 1 royal blue tu mmg cun~ Ske kain nya yg flowy tu..
Kan aku nk buat ala2 ex-B2B..
Nak tahu design mne, sila klik di SINI..
Aku xde snap gmbr plk masa kt sne..
Nanti la masa pegi 2nd time with my Mr A, i snap pics ya..
Nyesal plak tak snap pics masa kt sne..

Lepas test baju tu aku bincang2 sket tentang tarikh & pelamin ku..
Aku juz utk gmbr utk refresh balik memory k.moon takot lupe..
Hehehehe~ Seb baik mmg MissMr Guess Kid tu mmg aku sentiasa bawa dalam bag..
So sudah pastinya bag aku pon besar la kn..
Senang nk sumbat2 nnt..
Kata nak survey for w-day.. hihihi
TQ to my cazen & her boyfie sbb sgup tgu aku test baju.. ^_^
So 1st day Misi Terlukis Di Bintang boleh dikira berjaya..
Next time nk ajk my Mr A dtg bincang pasal pelamin & outfit for him..
Excited la saya~!!!!!!!!
Ye ye sudah mahu kawen~!!!!
Hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan