Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 11 November 2011

Aidiladha 1432H

Selamat Hari Raya Aidiladha..
Harap2 sempat lg la nk wish..
Hehehe..

Raya kali ni kami raya adik beradik b'sama Atok Jah..
Sebelum raya aritu atok ada ckp nk blk ziarah kubur Atok Man..
Saya trus bitau adeq n uder..
Kami pon bawa lah atok ke Pontian..
Kami sendiri da lama x ziarah kubur arwah Atok Man..
Kali ni kami ziarah kubur moyaang kami..
Kuburnya di Parit Masjid..
Saya n adik2 mmg xpernah pegi pon..
So saya minta bantuan Mr A..
Dea kan org pontian.. 
Ada bagusnya gak kan dpt org pontian..
Tu pon m.su bising swoh cari yg jauh2 sket.. Hahaha
Lepas ziarah kubur kami santai2 jap di tepi pantai..




Petang tu gak kami 3 beradik ke seremban, umah angah..
Gara2 m.su rindukan Mia.. Hahahaha~
Yg benor nya kami pon rindukan Mia.. Hehehehe~
Mmg xpuas ddk 1 ari ngn dea..
Sbb Mia dah pandai tackle kita utk dekati dea..
Mia pon da tak takot org..
Plg lucu masa kami tgh make up utk keluar tu, si kecik tu pon sibuk nk make up..
Abes lipice, mascara n compact powder I jadi magsa U..
Hahahahaha

Peace no war yg x berapa nk jadi.. hehe

Abadikan kenangan b'sama..

Ske nye dea..

Saya cumel kn m.long? hehehe

Tiru aksi m.su.. abes jam smpi dua tgn nk pkai.. handbeg ummi dea pon dea sebat.. hehehe

Nama saya Nur Aina Damia Binti Ahmad Shafiee..

Lupe plk nk update aktiviti mlm raya..
Nasi himpit tradisional versi Atok Jah..



Blurr plk pic ni..

Pic ni pon sama, blurr..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan