Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 29 April 2015

Dapur :: Kitchen Cabinet #2


Akhirnya kitchen cabinet siap dipasang..
Sebenarnya tak berapa puas hati dengan hasilnya..
Tapi boleh lah diterimakan..
Kerana kalau dilihat dari mata kasar memang tak perasan sekali imbas tu..
Bila aku belek setiap inci, adalah sikit2.. 
Hahaha~ budget perfect sangat je aku ni.. hahaha



Ni sebaik sahaja selesai pasang..
Suami yang ambil gambar ni..
Bila lihat macam ni macam panjang sangat KC aku kan??
Tapi still rasa tak muat nak letak barang..
Hahahahaha~! Nampak sangat aku suka simpan banyak khazanah kan??

Oleh kerana kami book masa ada promotion so dapatlah percuma rak kasut ni..


Tapikan, disebalik KC ni ada tercipta 1 memori yang menyedihkan..
Frust pon ada..
Tak pasti nak salahkan siapa..
Tiap kali tengok KC tu mesti sedih..
Nanti aku cerita kat next entry ya..

To be continue Part 3..


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan