Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 3 Oktober 2014

Gara2 kau lah resit.. semuanya kerana kau..



Aduhai.. xpernah dibuat aku selongkar tong sampah malam2..
Tak pernah ok..
Tapi disebabkan resit aku sanggup selongkar tong sampah..
Aduhai.. adakah sebab cuai atau pelupa yg semakin menguasai diri ini..
Orang cakap lepas bersalin banyak urat putus..
Salah satu nya urat pengingat..
So lawan pengingat ialah pelupa..
Bersalin pula disalahkan...
Isk.. bukan salahkan bersalin pun..
Tapi salahkan diri sendiri..
Sifat pelupa aku sekarang ni semakin berleluasa..
Semakin membahayakan diri..
Tapi tak adalah sampai teruk macam tu kan..
Hahahahaha
Ayat nak gempak..

Kisahnya macam ni.....
Ahad lepas aku pergi Expo Baby di Persada Johor..
Aku ada beli play yard siap dengan mate..
Laki aku bayar mahal kot..
Ratusan ringgit juga..
Aku boleh pula tercicirkan resitnya..
Aku selongkar balik bakul baju kotor..
Sebab aku letak resit dalam poket seluar..
POKET : TIADA
Aku cselongkar balik plastik2 shopping sabtu ahad aritu..
PLASTIK : TIADA
Aku dah serabut dah fikir mana lagi nak cari resit tu..
PURSE : TIADA
HANDBAG : TIADA
Aku tak ada pilihan lain..
Aku kena selongkar tong sampah pula..
Aku ajak suami teman sebab tong sampah di belakang rumah..
Memang takotlah kalau aku nak pergi sendiri..
Suami tengok je isteri dia selongkar tong sampah..
Disebabkan aku yang hilangkan so aku lah yang kena cari..
TONG SAMPAH : TIADA
Aku dah hampir menangis kot..

Aku cuba tenangkan fikiran semula..
Set positif kat minda ni dulu..
Aku ambil wuduk nak solat isyak..
Sebelum solat tu aku angkat dulu baju yang da kering di bilik utiliti..
Kemas2 sikit kabinet dalam bilik tu..
Tiba2 aku nampak ada 2 resit..
Dalam hati memang berdoa sangat2 yang itu adalah resit yang aku cari..
Dengan pantas aku terus capai & lihat resit..
SAH!!! memang inilah yang aku cari..
Fuhhhh.... lega...
Terus solat isyak..

Gara2 kau lah resit wooo...
Anak & laki punya pasal..
Tong sampai pon aku redah malam2 buta.. hahahaha




Tiada ulasan:

Catat Ulasan