Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 5 Februari 2013

Saya Insan Berdarah Panas..



Semalam bangun tidur je suami terus letak tangan kat dahi & leher saya..
Katanya saya demam sbb badan panas sgt..
Tapi saya tak rasa demam pon..
Padahal semalam masa bangun tidur tu cuaca sangat nyaman & dingin sekali..
Rasa nak sambung tidur & tak perlu pergi kerja saja.. hahaha
Macam mana aku boleh panas pula??
Suami buat benda yang sama banyak kali juga.. haha.. 
Kenapa?? Abi tak percayalah tu..
Ingatkan dea nak cakap
'ok, sayang mc lah hari ni sbb badan panas sgt ni..'
Rupanya hampeh je..
Saya kena pergi kerja seperti biasa.. 
Pelamin angan ku musnah.. eh2 silap..
Menangis aku wei kalau pelamin angan ku musnah.. 
Kejap2.. Pelamin tu pakai masa sanding je kan????
So tak perlu risau lah kan???
Fuhhhh... SELAMAT.. haha
So, jadinya anganan ku musnah lah kan??? 
T_T

Kalau kamu2 semua nak tahu...
Saya ni insan berdarah panas..
Badan saya panas bila orang lain sejuk..
Badan saya sejuk bila orang lain rasa panas..
Aduhai.. 
Sesungguhnya aku ni insan yang berdarah panas lah..
So, tak perlu nak peliks sgt ya??  hihi..
Noktah..

Itu cerita semalam..
Yang ini cerita untuk hari ini pula..
Korang percaya tak hari ni aku sarapan hanya 1 biji karipap + 1 cawan hi-goat sahaja..
Lepas dari tu aku cuma minum air masak je..
Air masak ke?? erm.. rasa RO water kot.. hahaha
Itu sahaja sarapan aku pagi ni..
Biasanya aku akan sarap nasi lemak @ mee goreng @ nasi goreng..
Tapi tidak pula hari ini..
Puncanya???
Tekak aku ni sakit plk..
Rasanya kerongkong ni sedang mengembang & menyebabkan aku tak ada selera nak telan makanan..
Biasanya aku ni seorang yg akan ambil heavy breakfast..
Paling koman pon mkn 1 mangkuk koko crunch + susu..
Isk3.. Sekarang sudah masuk waktu lunch..
Perut tak lapar?? Ajaib..
Tak kan semalam makan pizza terus kenyang 24jam kot.. hahaha
Tak logik betul..
Lantak lah.. Yang penting aku makan je lah erk..
Nanti tak de lah jam 2.30ptg dok kt pantry makan sorg2 sedangkan waktu rehat sudah tamat..
Tak nak lah macam tu..
Ok lah perut.. jom aku isi kamu dengan nasi + ayam kari ya..
^__^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan