Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 7 Februari 2013

Baru hari ini rasa urmmmpppp ~!



Ini uder punya.. 
Oleh kerana dea tak suka mayonis so uder punya tak letak mayonis..
Aku & suami punya set ada mayonis..

Nampak macam biasa je kan ?? hihi
Rupa tak melambangkan rasanya yg sangat sedap wei ~! 
Roti yang lembut + gebu ditambah dengan cheese + mayonis + sos cili mmg superb lah ~!
Walau pun aku guna sosej yg murah je..
Tapi rasanya yang lengkap mmg sgt mengiurkan.. lazat tak terperi ~!!
Sampai tak cukup 1.. Rasa macam nak tambah lagi 1 je.. hahaha ~!
Tamak di situ ya.. ^__^
Tapikan bukan aku seorang je yang cakap macam tu..
Uder pon sama macam aku..
Suami awal² dah request 2set.. hahaha

Rupa yang ini nampak lagi menawan lah..
Yang sebenornya memang nk letak salad pon..
Masa masuk giant tu dah ingat dah nk beli salad..
Bila dah belek² barang terus lupa.. hahaha

Notakaki : Bila mama takde baru berpeluang sarapan yg pelbagai ni.. kalau mama ada pasti tak sempat nak buat sarapan sendiri kerana sibuk membantu mama di gerai makannya.. :) tak sabarnya nak duduk rumah sendiri.. boleh main masak².. hahaha.. seminggu mama tak ada ni lah baru aku memasak setiap hari.. hahaha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan