Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 9 September 2012

thank you so much my dear



Petang semalam dengan pantasnya saya pulang ke rumah..
Itu pon sebab jam dah menunjukkan pukul 7.00 malam..
Tu lah.. ralit sgt buat kerja sampai tak sedar dah lewat petang..
Malamnya saya ada dating dengan kesayangan saya.. ^__^
Memang bahagia.. Saat2 yg dinanti..

Kami keluar jam 8.30 malam..
Tak ada yg special pon..
Ini kerana kesayangan saya yg seorang ni bukanlah jejaka romantik.. T__T
Jangan berangan lah nak dapat bunga sejambak??
Buka pintu nak masuk kereta pon tak pernah ya..
Huhuhu.. memang berangan je lah..

Malam tu kami makan di Nando's AEON Bukit Indah..
Lama tak makan Nando's..
Fresh orange tu mmg sgt juicy.. Masam pon ya juga..
Ais Lemon Tea mmg terbaik lah !~ 
Thumb up !~



Lazatnya makan itu.. ^_^
Tapi tak sesuai dengan tekak jawa encik kesayangan saya.. 
Hihihi.. Maaf ya sayang..

 Lepas makan tu kami sempat lah menjengah Padini Vincci PDI..
Tujuan utama ialah kerana kesayangan saya nak beli baju baru..
Baju yang mahu dipakai esok..
Yang penting mestilah match.. hahaha
Padahal masa pilih baju tu memang dalam otak ni kosong ja..
Tak tahu nak match kan..
Tetiba bila balik rumah ada pula baju yg aku rasa boleh match..
Dan esoknya inilah kami.. ^__^


Bila dah masuk Vincci haruslah mencuci mata.. @_@
Memang sangat suka dengan Vincci..
Kasut yang selesa + harga memang berpatutan..
Sedang saya mencuci mata tu terpandanglah akan mata ni wedges MERAH..
(sila rujuk gambar kedua ya..)
Tanpa fikir panjang aku terus minta sales person tu ambilkan saiz yg sesuai utk kaki ku ini..
Lepas test pakai dan jalan hujung ke hujung tu aku terus grab..
Hahaha
Kesayangan ku hanya pandang sambil tersenyum dan terus ke kaunter dan bayarkan wedges tu..
Yippy !~

Dan malam 7 September berakhir dengan happy ending..
^____________^













Tiada ulasan:

Catat Ulasan