Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 11 November 2013

Nasib baiklah saya suka susu




Nasib lah Saya ni memang penggemar susu..
Saya tak kisah minum susu apa pon..
Masa awal pregnant dulu Saya minum Anmum..
Then tukar kepada Enfamama..
Start kandungan 5bulan macam tu Saya start minum Higoat pula..
Ingat pagi masa 1st time minum dulu..
Masa tu belum pregnant lagi..
Memang tak boleh nak telan Higoat ni..
Bau kambing tu macam terngiang2.. 
Padahal perasaan sendiri je tu.. Hihi
Sebulan sebelum pregnant Saya mula minum Higoat..
Bila confirm pregnant je saya stop untuk minum Anmum..
Sekarang ni setiap hari Saya akan minum Higoat pagi & malam..
Yang malam tu kalau rajin nak bancuh lah.. Hihi
So far memang tak Ada masalah..
Orang cakap kalau minum Higoat ni boleh cegah baby Kena jaundis bila lahir nanti..
Sekurang2 nay Saya berusaha..

Semoga Allah melindungi anak ibu & abi yang bakal lahir ini daripada terkena jaundis.. Amin..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan