Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 12 Julai 2013

Salam Ramadhan



Assalamualaikum..
Salam Ramadhan semua..
Dah hari ke 3 baru nak ucap selamat kan?
Hihihihi.. Busy la yunk..


Bila tiba Ramadhan ni pasti video² & lagu²  yang berunsurkan niat puasa popularkan..
Macam²  versi ada.. suka sangat..
Sebelum Ramadhan lagi aku dah sibuk upload niat puasa..
Bukan tak hafal ya.. saja nak penuhkan memory komputer opis ni.. hahahaha






Semoga Ramadhan kali ini memberi barakah kepada semua umat Islam..
InshaAllah..




Notakaki : Tahun ni Ramadhan pertama aku bersama suami.. selalunya mama yang akan bangun siapkan juadah sahur untuk kami sekeluarga.. tapi tidak tahun ini.. tahun ni, aku yg bangun awal siapkan juadah sahur.. petang pula balik kerja aku akan terus sibuk di dapur untuk masak juadah berbuka pula.. kadang kala aku dibantu mama juga.. hihihi.. harap² semangat memasak ni kekal lah hendaknya.. hahahaha.. nampak sangat pemalas rajin kan?






Tiada ulasan:

Catat Ulasan