Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 30 Januari 2013

4 bulan : 2nd time



Semalam malam suami sudah bertolak ke Shah Alam..
Suami ada kursus 2 hari di sana..
Kenapalah suami kena pergi kursus ni??
Sedih taw kena tido sorang2..
Bos Suami ni tak bagi can lah.. hahaha

Patutlah suami bawak jalan2..
Rupanya mahu kena tinggal selama 2 malam..
Esok petang baru suami balik..
Tu pon mesti sampai malam kan..
Entah2 masa itu isteri sedang tido dengan nyenyaknye.. hahaha

Sebenarnya ini kali kedua kena tinggal dengan suami & tido sorang2..
Kali pertama ialah sebulan selepas kahwin..
Gila kan? Baru sebulan kahwin dah kena tinggal.. hahaha
Masa tu suami sibuk dengan majlis bertandang lah..
2 malam saya tido seorang..

Kali ini pon 2 malam juga..
Tapi tak apa.. Malam ni saya tido dengan atok..
Saya dah minta izin suami untuk teman atok yang baru lepas operation mata..

Isteri Rindu Suami..

9 ulasan:

  1. bila dah biasa ada teman, mesti rs sayu kena tinggal wpun sekejap, kn.

    BalasPadam
  2. saya tiap2 minggu kena tinggal... uwaaa (T_T)

    BalasPadam
    Balasan
    1. la.. npe kena tgal tiap2 mgu pula?

      Padam
    2. weekend husband & wife......

      Padam
  3. huhu..xtau la macam mana rasa kalau kena tido sorg..lagi2 bila dh terbiasa tido berdua.. ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha.. gediks kan? masa bujang boleh je kan? bila da kawen ni gediks lebih.. kena gelak je ngn hubby..

      Padam
  4. hohoho. tqah sllu tido dulu..xsdr pn ms bile hubby masuk bilik.. hihihih

    BalasPadam
    Balasan
    1. terbalik.. kalo rad biasanya hubby la tdo dlu.. lps settle keje baru lah rad tdo.. haha

      Padam