Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 26 April 2012

Hantaran guna Tissue Flower???

Mcm2 hantaran org buat kan??
Ada yg praktikal n ada yg tidak..
Mcm ni sempoi gak..
Tak hengat la copy dr blog mne ntah..
Maaf ya tuan punye blog..
Saya telah copycat kamu punya gambar..
Gambar je taw saya copy..
Yg pasti hantaran saya tak serupa ini langsung..
Sebab bridal yg prepare hantaran saya nanti..
Saya hanya nak ketengahkan idea2 mendeco hantaran.. :)
Mana tahu boleh memberi ilham kepada B2B yg lain..
Sharing is Caring..
Idea je tau yg blh sharing is caring..
Kalo suami pon sharing is caring, mau dying mcm ni **** pengsan
Sedar semula dari pengsan trus buat hantaran..
Hantaran utk bakal madu.. Owh TIDAK~!!!
Pang~! Kena sepak skali trus sedar dari lamunan yg merapu..
Eh.. Eh.. saya belum kawen lg la..
Hihihihi.. Xde madu2 pon..
Ni sedar trus buat hantaran utk diri sendiri.. Hehehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan