Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 4 Januari 2012

Selamat Tinggal 2011, Selamat Datang 2012

2011 m'beri ku sejuta kenangan..
Kenangan manis, pahit, payau bla bla bla...
Mama Ayah tunaikan haji.. Alhamdulillah..
Rmai kawan2 yg kawen.. Huhuhu.. (sedey sbb saya je xkawen lg.. T_T)
Xsabarnye nk kawen~!!!! hahahaha~!!! gediks taw..
OK, jom layan gmbr plk..

Haji A.Kudus Bin Jawahir & Hajah Norizan Binti Abdull Rahman

Masa ni mama ayah baru smpi.. kami kt airport Senai.. Rindu sgt kt dorg, xnmpk tu kami peluk mama ayah??? Rindu taw.. Muahhh~

 Aidiladha 2011~
Kami sambut adik beradik je.. Pagi raya tu bawa Atok Jah ziarah kubur di pontian.. Then jalan2 di tepi pantai.. Pantai ke??? ntah lah labu.. huhuhu

W-Day BFF.. 20.11.2011

W-day Fifie & Bard..

Celebrate b'day adeq kt D'Terrace 27.06.2011
Masa ni along blanje.. spe along tu? Yg mne satu ni?
Yg pkai tudung hijau ka? yg pkai tudung purple ka? Yg pkai tudung pink kah??
Jawapannya ialah.. Jeng jeng jeng...
Along = Pink color a.k.a saya~!!!!!!
Hahahaha~ Family punye pasal, xde hal lah.. hihi.. yg penting happy.. 

 Manicure @ KEPAK 2011, Persada Johor
1st time ambe try.. Ok la..
So so je.. Mayb sbb byr rm10 then yg buat student Vok.Azizah..
Kalo mahal punye mesti saket kot.. Hahahaha~ Ske ati aku je bwt andaian sendri kan??
Tp Vok.Azizah ada salon dorg sendri taw.. eh eh, silap pulak..
Bukan SALON tapi SPA.. Harga b'patotan.. Korg blh cuba la..
Yg pasti, kt spa tu staff yg kerja ya.. Hari rabu je student yg buat.. (tu pon kalo korg nk byr murah la.. lalala~)

W-day Huda~

 W-day Shifa & Asraf 10.12.2011.
Sgt sedey xdpt dtg.. Kami 5 sekawan.. Tup2 dlm gmbr ada 4 sekawan je..
Mne pegi lg sekawan??? huhuuu~ T_T
Sekawan lg tu bz ya wat preparation utk e-day ya????
Sape la sekawan tu kan????

Ni la yg lgi sekawan tu..
Hehehehe~ kalo aku g pon nnt aku sorg je xde psgn dlm gmbr.. huhuhu
T_T touching tetiba.. Tp xpe, pasni aku da ada psgn yg b'gelar En Tunang..
Hahahaha~ 4 sekawan tu letih tgu saya nk ada psgn.. Masing2 t'nanti2..
Bila tahu je aku nk tunang, msg2 happy bkn men..
Kalah tuan empunya diri..Terima kasih kwn2 kerana sentiasa di sisi ku dr dlu hingga kini..
Kepada mr ex.. semoga kamu bahagia b'sama si dea yg mencuri hati kamu dari hati ku...
6 thn b'kwn rupenya xberi ape2 makna pd kamu..
Saya je bagai nk gila kt cni.. Seb bek En Tunang sabar menanti saya taw..
Thanks my dear LUV.. now, u'r everything for me.. LUV U SO MUCH..
 

Terima kasih Allah kerana telah kurniakan hamba-Mu ini keluarga yg sgt memahami dan sentiasa memberi dorongan & sokongan, rakan2 yg syg kan aku & sentiasa memberi sokongan kepada ku.. Terima kasih juga Ya Allah kerana telah mengurniakan aku pasangan yg menerima aku seadanya.. Semoga Allah rahmati hidup kami semua.. Amin..

2012..
Selamat dtg~!!!
Azam tahun ni : kumpul duit nk kawen~!!!!!!! hahahahahahah (gelak guling2.. kamu hada???)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan