Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 21 Jun 2011

21 Jun 2011

Happy Birthday Big Boss~
Kami hadiahkan beliau Pen Parker siap wrap n dpt buku Parker lg..
Pen tu sgt la aku ske..
Biar lah kita hadiahkan benda yg kita ske kan??
Semoga beliau hargai pemberian kami..
@(^_^)@

Masa nk cari present ni pon 1 citer gak..
Masing2 tingtong je time ni..
Abes kua sume perangai pelik2..
Man & Anas mmg ske buat aku gelak n mereka lah penceria hari2 aku..
Luv u guys..

Dialog pagi ini :
Me : Happy Birthday Boss.. Ni ada sumthg utk boss..
(kata ku smbl menyerahkan 1 paper beg kpd Big Boss)
Boss : Time kaseh.. Ape ni? Duit seribu ke?
(kata beliau smbl t'gelak)
Me : Bkn seribu la boss.. Ada sejuta dlm tu.. hehe

Actually bln ni bulan t'akhir aku bekerjasama dgn beliau..
Berat hati sebenarnya nk tgl kn opis ni..
Dgn keje2 yg melambak ni..
Aduhai~
Beratnya rasa hati nk melangkah pergi.. Tetapi apa kan daya aku terpaksa..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan